گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند

ساخت وبلاگ

شرکت سهامی خاص شایع ترین و محبوب ترین نوع حقوقی شرکت در ایران است. ثبت شرکت های سهامی خاص توسط وزارت امور شرکت ها ، قانون شرکت ها ، 2013 و آیین نامه شرکت ها ، سال 2014 اداره می شود. برای ثبت شرکت سهامی خاص ، حداقل دو سهامدار و دو مدیر لازم است. یک شخص حقیقی هم می تواند مدیر و هم سهامدار باشد در حالی که یک شخص حقوقی شرکت سهامی خاص فقط می تواند یک سهامدار باشد. علاوه بر این ، اتباع بیگانه ، اشخاص شرکت های خارجی مجاز به مدیر و یا سهامدار یک شرکت با سرمایه گذاری مستقیم خارجی هستند ، و این امر را به انتخاب مطلوب نهاد برای مروج خارجی تبدیل می کند.

ویژگی های منحصر به فرد یک شرکت سهامی خاص مانند حمایت از مسئولیت نسبت به سهامداران ، توانایی جمع آوری صندوق های سهام عدالت ، وضعیت حقوقی جداگانه و وجود دائمی ، آن را به عنوان توصیه شده ترین نوع نهاد تجاری برای میلیون ها مشاغل کوچک و متوسط که متعلق به خانواده و یا حرفه ای اداره می شوند ، می کند.

ایران رهبر بازار خدمات مربوط به ثبت شرکت در ایران است. ایران می تواند به شما در ثبت شرکت سهامی خاص ، یک شرکت یک نفر ، شرکت ندی ، بخش 8 شرکت ، شرکت تولید کننده یا شرکت تابعه ایرانی کمک کند. متوسط زمان لازم برای تکمیل تشکیل شرکت حدود 10 - 15 روز کاری است که منوط به زمان پردازش دولت و ارسال اسناد مشتری است. با برنامه ریزی یک قرار ملاقات با یک مشاور ، مشاوره رایگان برای ثبت شرکت و راه اندازی مشاغل دریافت کنید.

 

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : ویژگی های شرکتهای سهامی خاص, نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 326 تاريخ : ساعت: 18:38

چگونه تغییراتی در شرکت ایجاد می کنید؟

 

اولین قدم برای ثبت تغییر کسب و کار تهیه گزارشی با موضوع تغییر و سپس ارسال آن به ثبت است. در صورتي كه صورتجلسه جلسه درست باشد و مطابق با تمام اصول حقوقي و رعايت اصل پرونده ، حكومت شركت از تغيير روزنامه هاي رسمي و محلي اطلاع مي دهد.

ثبت تغییرات تجاری از طریق هیئت مدیره

 

کسانی که برای شرکت سهام صادر می کنند توسط هیئت مدیره منصوب می شوند. هیئت مدیره با رأی حداقل دو سال انتخاب می شود. هیئت وظیفه دارد رئیس و نایب رئیس را انتخاب کند.

وظایف هیئت مدیره به شرح زیر است:

 

    هیات مدیره موظف است هر شش ماه دارایی و بدهی شرکت را به بازرسان شرکت گزارش کند.

    مدیر عامل و هیئت مدیره نمی توانند بدون تأیید هیات مدیره در فعالیت شرکت دخالت کنند. در صورت عدم اجرای تابلو ، این معاملات قابل فسخ است.

    پس از انتخاب هیئت مدیره شرکت مسئولیت محدود ، مدیر باید موضع خود را بپذیرد.

    مدیران و مدیران نمی توانند پیشنهادات را ببندند زیرا در صورت آسیب دیدن مجبور به پرداخت هزینه های خود هستند.

    فقط موسسات اعتباری و بانکها می توانند تجارت کنند و سایر اعضا نمی توانند

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : چه تغییراتی در شرکت مسئولیت محدود اتفاق می افتد؟, نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 344 تاريخ : ساعت: 16:05

تغییرات در شرکت سهامی خاص

هر شرکتی می تواند پس از ثبت نام در اساسنامه یا هر یك از اساسنامه ها تغییراتی ایجاد كند و تغییرات شركت باید با توجه به تغییراتی كه ایجاد می شود ، ثبت و تنظیم شود. ویژه

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص به چه صورت انجام می شود؟
تغییرات در هیات مدیره

اعضای هیئت مدیره یک شرکت اشخاص حقیقی و سهامدارانی هستند که توسط مجمع عمومی سهامداران یا مجمع عمومی عادی سهامداران برای مدت معین (معمولاً برای یک دوره پنج ساله) انتخاب می شوند. ) و حداقل دو سال کار کنید

از نظر حقوقی ، هیئت مدیره شرکتهای سهام خصوصی نیز باید حداقل 3 عضو داشته باشد.

مدت تصدی مدیران در اساسنامه تنظیم می شود و نباید بیش از دو سال باشد ، اما انتخاب مجدد آنها مانع نخواهد شد

تغییر در تعداد مدیران و اختیارات آنها (طبق قانون) بر عهده مجمع عمومی است.
افزایش و کاهش سرمایه
پاسخ: از نظر افزایش سرمایه

یکی از مهمترین تغییرات و تصمیمات در شرکت تصمیم گیری برای افزایش و کاهش سرمایه سهم شرکت در صلاحیت انحصاری مجمع عمومی فوق العاده است.

دو راه برای افزایش سرمایه شرکت وجود دارد - با انتشار سهام جدید - با افزایش ارزش اسمی سهام های موجود.

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : گام به گام تغییرات شرکت سهامی خاص, نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 351 تاريخ : ساعت: 17:43

روش استاندارد شامل مراحل زیر است:

    اخذ گواهی تأیید نام شرکت. به طور کلی ، با نام دو روش وجود دارد - یکی از موارد پیشنهادی را انتخاب کنید یا با خودتان بیایید. در حالت اول بلافاصله مراحل بعدی ثبت شرکت را طی می کنید و در حالت دوم باید 15 روز صبر کنید و با در نظر گرفتن نام پیشنهادی ، هزینه ای را برای دولت پرداخت کنید.
    انتصاب نماینده رسمی شرکت شما. بدون کمک یک مقیم ، شما نمی توانید در پرتغال شماره مالیات دریافت کنید ، که برای ثبت نام یک تجارت ضروری است.
    ایجاد پیش نویس منشور شرکت.
    ارسال اسناد برای افتتاح شرکت.
    افتتاح حساب بانکی و ایجاد سرمایه مجاز.
    اطلاع از شروع فعالیت های اداره امور مالیاتی محلی.
    ثبت مشاغل در ثبت تجاری.
    ثبت نام به عنوان کارفرما در هیئت بیمه اجتماعی.

ثبت شرکت در پرتغال معمولاً بیشتر از 10 روز طول نمی کشد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که آیا مجوزهای اضافی برای کسب و کارتان لازم است یا خیر. انجام انواع خاصی از فعالیت ها بدون اخذ مجوز مناسب غیرقانونی است.

همچنین شایان ذکر است که کلیه شرکتهای پرتغال باید دارای آدرس قانونی در ایالت و یک حسابدار معتبر باشند.

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : روش های استاندارد ثبت شرکت در پرتغال, نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 474 تاريخ : ساعت: 20:19



9. حداقل 23 سال داشته باشید.

10- اصل تأیید توسط گواهی بانکی یک حساب جاری و وام بانکی خوب به نام متقاضی (فرم مربوطه توسط موسسه ارائه می شود) با امضای مدیر شعبه (همچنین حساب های جاری معتبر برای شهرها ، در صورت تصویب در فرم (الف)). پذیرفته شده) (ارائه حساب چک فعلی مربوطه مورد نیاز در زمان ارسال درخواست برای تأیید)

11- یکی از مدارک زیر را ارسال کنید

الف) اصل و کپی سند ملک برای شش دانگ به نام متقاضی به آدرس دفتر (آدرس اطلاعیه ها)

ب) منشأ و کپی اجاره نامه معتبر فعلی به نام متقاضی. برای محل کار و دفتر (آدرس اظهارنامه)

ج) اصلی و کپی قرارداد اجاره نامه برای آژانس املاک و مستغلات با کد رهگیری و هولوگرام به نام متقاضی برای محل کار و آدرس دفتر (اعلامیه)

12. ارسال کد اقتصادی جدید (اصلی و کپی) یا تأیید پیش ثبت نام در Tax.gov.ir و تعهد به تهیه کد اقتصادی جدید پس از صدور

تبصره 1: کارمندان دولت نمی توانند کارت بازرگانی دریافت کنند

تبصره 2: حداقل مدرک دیپلم لازم است

تبصره 3: متقاضی در تمام مراحل دریافت مدارک و تحویل کارت موظف است

تبصره 4: برای هر واحد ایالات متحده ، فقط یک کارت بازرگانی صادر می شود.

تبصره 5: شرکت کننده باید بسته به نوع شرایط لازم ، در جلسات آموزشی شرکت کند.

توجه 6: كليه مدارك موجود در اتاق منشأ يكسان دارند

کارت های بازرگانی مجوزی هستند برای صادرات و واردات کالا

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 240 تاريخ : ساعت: 19:57

یک شرکت در یونان افتتاح کنید

 

 

بسیاری از سرمایه گذاران از یونان به عنوان ورود به اروپای جنوب شرقی و خاورمیانه استفاده می کنند ، در حقیقت این تنها کشور منطقه است که عضو اتحادیه اروپا و EMU است (ثبات پولی و نرخ ارز را فراهم می کند).

 

سرمایه گذاران که می خواهند شرکتی را در یونان افتتاح کنند ، از سطح پایین بوروکراسی رانده می شوند. در صورت رعایت مراحل اساسی ، 10 روز به طول می انجامد.

 

قبل از ایجاد شرکتی در یونان ، کارآفرین باید نوع شرکتی را که می تواند مطابق با شرایط خود انتخاب کند انتخاب کند. شرکتها می توانند عبارتند از: کارآفرین فردی (یک نفر) یا شرکت شرکتی (شرکت سهامی - یونانی S.A. ، مشارکت جمعی - GP یونان ، مشارکت محدود - LP یونان و شرکت با مسئولیت محدود - یونانی S.R.L.).

 

شرکت جدید باید تصویب اتاق محلی تجارت و صنعت را بدست آورد. در صورت برآورده شدن ، گواهی صادر می شود.

 

پس از تأیید نام ، عمل ادغام باید پیش از دفتر اسناد رسمی امضا شود. پس از امضای ، اسکن و بارگذاری سند ادغام در اینترنت ، مالیات سرمایه بر تمرکز سرمایه باید ظرف 15 روز پرداخت شود. علاوه بر این ، بنیانگذار شرکت یونانی باید حداقل سرمایه مورد نیاز را در یک حساب بانکی وارد کند.

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : سرمایه گذاری در یونان و ثبت شرکت چه مزایایی دارد؟, نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 243 تاريخ : ساعت: 20:00

می توانید ثبت نام علامت تجاری خود را از طریق انگلستان بدست آورید. این امر می تواند از طریق ثبت ملی در دفتر مالکیت معنوی ، از طریق ثبت بین المللی پروتکل مادرید و با ثبت علامت تجاری شما در انگلستان از طریق ثبت مارک تجاری اروپا انجام شود.

ثبت علائم تجاری در انگلستان در بیشتر موارد مانند سایر کشورها که بخشی از سیستم مادرید هستند ، انجام می شود ، اما هر کشوری که مارک خاص خود را دارد ، برند خاص خود را دارد ، مدت زمان لازم برای ثبت برند بنابراین مهم است که دقیقاً بدانید که چگونه ثبت نام کنید. مارک تجاری در انگلستان.

روند ثبت ملی علائم تجاری در انگلستان تقریباً چهار ماه طول می کشد و پنج مرحله دارد ، یعنی

امتناع کرد؟

لازم به ذکر است در صورت امتناع از علامت قبلی یا ثبت نام ، ثبت نام طولانی خواهد شد و مخالفت خود را انتخاب می کند.

به هر حال ، مسیرهای ذکر شده روشهای کاملاً متفاوتی هستند و انتخاب هر مسیر به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال ، آیا می خواهید در چندین کشور جهان ثبت نام کنید و احتمالاً اعتراض می کنید؟

اگر می خواهید در چندین کشور دنیا ثبت نام کنید ، بسته به نوع و تعداد کشورها ، ثبت نام بین المللی به راحتی سودآورترین است. اگر فقط می خواهید علامت تجاری خود را در انگلستان ثبت کنید ، این کار از طریق ثبت ملی انجام می شود و هزینه ها نسبتاً زیاد است ، اما احتمال اعتراض جدید نسبتاً کم است.

در سال 2018 ، ثبت نام اتحادیه اروپا نیز گزینه ای است. سپس می توانید در 28 کشور عضو بسیار اقتصادی ثبت نام کنید و انگلستان نیز تحت پوشش قرار دارد ، اما باید در نظر داشته باشید که درخواست شما از طریق 28 مارک تجاری انجام می شود ، بنابراین می تواند از کشورهای عضو بزرگ باشد. . اگر موافقت نکنید که با طرف مقابل مشورت کنید ، این ممکن است سابقه کامل شما را خراب کند.

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 216 تاريخ : ساعت: 20:31